- 1/3 -
Adapter / Tester serii UNI20 - serwisowy interfejs kierownica / autoradio
 Adapter UNI21BLP01 
 dla Blaupunkta - Niezbędny w warunkach serwisowych do uzyskania współpracy wybranej klawiatury kierownicy samochodowej lub testowej z wejściami zdalnego sterowania odbiornika samochodowego
- Umożliwia w niektórych przypadkach sterowanie odbiornikiem bez panela przedniego
- Dekoduje stan wejścia z klawiatury typu drabinka rezystorowa lub innej
- Konfiguracja wejścia rezystorem identyfikacyjnym
- Podwójne wyjścia adaptera danego typu przeznaczone do obsługi większości odbiorników danego producenta
- Wyjście przewodowe (analogowe lub cyfrowe) wykorzystuje istniejące gniazdo Remote-In w odbiorniku
- Wyjście bezprzewodowe przez ekranowany kabel z diodą nadawczą IR-LED (dla odbiorników sterowanych z pilota)
- Wymienne zestawy kabli do typowego gniazda 20pin ułatwiają podłączenie w różnych konfiguracjach
- Obsługa do 10 istotnych rozkazów, podwójne funkcje niektórych przycisków zwiększają komfort sterowania
- Wymiary obudowy (niepalny ABS): 67x48x24mm
- Rozstaw śrub M3 mocujących 56...62mm
- UWAGA: z powodu dużej ilości fabrycznych wersji odbiorników oraz klawiatur nie ma gwarancji pełnej kompatybilności adaptera w zestawie, każdy przypadek należy traktować indywidualnie.
- Informacja techniczna: tel. (012) 632-12-28 biuro@izotech.com.pl
 
Zestawienie obwodów wejściowych (wszystkie typy adapterów)
Obwód wejściowy Schemat
(typ wejścia)
Wejścia
(przewody)
Rezystor ident.
RID 1/8W 2%
Wersja
programu
Uwagi
 Klawiatura testowa serwisowa S1  (rezyst.) 1  (2) 10k UNI2xx01 1-przew.
 Klawiatura testowa serwisowa S2  (rezyst.) 2  (3) 6,8k " 2-przew.
 Sony drążek przew. RM-X2S/4S A  (rezyst.) 1  (2) 10k " -
 Opel   wszystkie bez CAN B  (rezyst.) 1  (2) 1,0k " -
 Ford wtyk 17pin B  (rezyst.) 1  (2) 1,8k " -
 Chrysler Cherokee B  (rezyst.) 1  (2) 2,7k " -
 Citroen Xantia C  (rezyst.) 1  (2) 3,3k " -
 Toyota Avensis D  (rezyst.) 2  (3) 3,9k " -
 Alfa Romeo 147, 156 D  (rezyst.) 2  (3) 5,1k " 10k||10k
 Citroen Xsara I/II D  (rezyst.) 2  (3) 6,8k " -
 Citroen Xsara Picasso D  (rezyst.) 2  (3) 9,1k " 18k||18k
 Citroen Xantia II D  (rezyst.) 2  (3) 9,1k " 18k||18k
 Peugeot 406 (fabr. radio Philips) D  (rezyst.) 2  (3) 11k " 22k||22k
 Peugeot 206 (joyst. 6 func.) D  (rezyst.) 2  (3) 15k " -

Aktualna wersja na www.piloty.pl/multimedia